Så trevligt då

Vet ni en sak?
Jag har bara sovit drygt 40 min den här natten. Varför?
Ingen aning faktiskt...
Eller jo, en liten aning har jag ju, pappa satt och tittade på tv typ till kl 3. trevligt.
Iaf, när jag inte har sovit så blir jag ganska arg. Eller, inte bara ganska, utan snarare JÄTTE!

Men nu ska vi inte hänga upposs på så små bagateller.
HEJ! Det var länge sen jag skrev va?
Har ni saknat mig?!

Tänkte att vi skall göra ännu ett försök till att skriva mer regelbundet. Jag menar, jag har ändå inget bättre för mig, är ledig i 5 veckor nu.
Och innnan någon får för sig att det är för att ja är en skobbare, så ärdet för att jag redan gjort min praktik!'

See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0