Jag skall bomba er, Jag skall bomba er!

Såååå... Efter att ha bläddrat igenom ett antal bloggar och fortförande inget har att göra så tänkte jag att jag uppdaterar här istället...
Det var ju ca. så där 100 dagar sen sist eller nått sånt.
Okey, sen pratiken iaf... haha kommer inte ens ihåg när den var, liksom good job Linnéa.

Mors dag idag, den du! Jag har aldrig riktigt förstått det här, finns det en Fars dag också?
Jag är ganska efterbliven när det gäller högtider, folk kan komma och säga typ: Oj, det är Kristiimmlesfärds dagen idag! Eller vad det nu heter... Ja iaf, och sen står jag där som ett ufo och inte ens vet vad det är för något!
Som en god kristen medmänniska borde jag nog veta det, men jag orkar inte

De få hjärncellerna jag har kvar finns nog bättre anvndning för.

Ockey, bananer, det var allt för denna gången, ses sen typ ikväll eller nått.

Glöm inte attt om ni inte kommer tillbaka så ringer jag Usama Bin Ladin och Bombar er, okey?

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hej och vad roligt att höra :D hoppas du kikar in igen! kram

2010-05-30 @ 13:55:26
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv: Tack så jättemycket! Kul att du tycker det! Du har en grym blogg själv ju!

2010-05-30 @ 14:09:54
URL: http://looolllooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0