Vart är fågelutrotaren?

Ingen praktik idag, känns som om någon har kört  ner ett rivgärn i halsen på mig... det gör så ont så att jag inte vet vad jag skall göra!
Och ändå är jag van vid smärta liksom...

Att våren har kommit har väll ingen missat? Men, med våren kommerockså fåglar!
Kommer någon ihåg förra året då det var en koltrast som var så vrikad i huvudet att han stod och sjung opera utaanför mitt fönster varje dag?!
Jupp, Huston we have aproblem!!!

Efter att pappa sköt den besatta fågeln och lindrade mina sömnproblem så har det hänt en värre sak i år!
Inte bara en koltrast nu, nej!
Nu har vi:

* 2 galar
* 1 Koltrast
* 71000 jävla retared små fåglar
* Folk som åker till jobbet och slår sönder dörrarna på väg ut till bilen.

Vadå att jag måste skaffa öronproppar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0