När man talar om trollen!

Har vart med tjocka släckten idag. Kul kul, ingen huvudverk här inte! Okey, känner inte för att vara så ironisk nu...

Men som vissa kanske vet så fyller ju min kära vän Doffa 21 om typ 2 veckor. Jag vet, jag gillar att umgås med gubbar. Så jag har länge suttit och tänkt; Jag har ju ta mig fasen ingen snygg fest-klänning! Ska jag behöva köpa en?!

Men nej, Idag fick jag en råsnygg mörkrosa litet fodral utav min lillasöster som hävdade att hennes tuttar var förstora så att den åkte ner -.-" Hon kan ju fortsätta att inbilla sig...
Men som sagt, nu har jag en festklänning!

Använde även min jeansjacka idag, det var nämligen runt 10 + och jag hade faktiskt en tjocktröja under så att alla ni gnällapor där ute, TA DET LUGNT!

Skall beställa hem lite sommar kläder imorgon. 10 plagg inklusive ett par snygga heels för 783 kr! Vadå att jag är skit bra på att hitta snygga budget kläder?! Skadar ju inte att farmor har 25 % rabatt heller på hela sortimentet tills hon dör... H&M äger!

Nu skall jag gå och gräva framm lite vatten så att jag kan bortsa tänderna!

Vårat vackra gula ljus! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0