Åh, mutcho MAMA!

Idag har jag:

* Letat efter kläder men inget är tvättat (tack vattenläckan!) Så jag drog på mig en lång mjukiströja med tryck. Fick inte ha denpå jobbet. Under den hade jag världens uringade tunika, slutade med att jag fick ha jeansjackan över

* Träffat en ny kolega

* Larmat 56789 olika par jeans och hängt ut dom

* Skämmt ut mig inför ett gäng småkillar på 16 år genom att fråga om dom hade hittat något fint, jag tittade på en kille som hull en tröja i handen som tittade tillbaka. Sen vände han sig om och sa: Hey, går det bra? Till killen brevid, det var han som provade. Alla skratade sönder sig.

* Blivit skrämt utav den hårigaste kurden jag någonsin har sett!

* Försökt bygga en väldigt komplicerad klädhängare

Fått allergiska anfall

* Fått sluta tidigt så att jag hann med 16.48 bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0