BRÄNNA AV!

Nu var det nästan 2 månader sdan jag skrev sist och det var behövligt. Jag har jobbat och suttit fast på ön och, ja, inte gjort ett jävla skit!
Men när man sitter på sitt jobb i 8 timmar utan någon sortsform utav hjärn-stimulering så börjar man tänka. Jg har blitt jävligt bra på att tänka på olika störningar. Sådana där saker som är FRUKTANSVÄRT jobbiga!
Så nu när jag bara har en dag kvar innan det är bye bye jobbet för alltid, så kan det vara värt att radda upp de olika störningsmoment som nästan har tagit kol på mig!


1. TREKVARTS BYXOR!

Jag vill börja med att tillägga: WTF?!
Vem i helvete kom på den här idén? Kom inte och säg att det var piraterna för dom var för fattiga
och för dumma för att lista ut hur man gjorde ett par riktiga byxor.
Nej, det är någon jävla miljömupp till kärring som tror att det här är "snyggt"
"trendigt" "frächst"
MEN NEEEEJ!
Dom är hemska. VIDRIGA.FUUUUULA!
Man ser ut som man är en jäkla dvärg med dom! SLUTA UPP MED ATT HA TREKVARTSBYXOR!

2. Täckande foundation!

Det finns inget mer vidrigt än när jag ser en tjej som är helt platt i ansiktet.
Som ser ut som om hon har doppat ansiktet i målarfärg.
DET SER BARA FAIL UT! Om ni nu insisterar på att ha en heltäckande foundation så måste ni lägga skuggor i ansiktet. Ett normalt ansikte har skuggor, fräknar, prickor och skavanker.
Försök inte ta bort dom för det ser inte NORMALT UT!
Jävla fjortis fasoner är vad et är! SE UT SOM EN MÄNNISKA ELLER GÅ INTE UT ÖVERHUVUDTAGET!

3. Missbildade ögonbryn!

Men lägg av! Vem, säg mig vem, tycker att det är snyggt med pinnsmala ögonbryn?
Eller ostbågsögonbryn?
KAN DU INTE NOPPRA SÅ GÖR DET INTE DIN JÄVLA TURK!

4. Anti rasister!

Ånej, vad säger hon! Jo jag menar det! Jag är ingen rasist. Jag älskar alla olika sorters hudfärger och människo raser! Men, vad jag stör mig på är när folk är så hyper jobbiga och vägrar låta en säga turk.
Jag har ett ordspråk: Jag är en pianist! Jag trycker ner både svarta och vita!
Jag skäms inte för att säga Neger. Det är vad deras ras heter! Jag skäms inte för att säga arier. Det är vad våran ras heter!
Inget fel med det!
Pittbull och amstaff har i flera år fått komentarer om att dom är mördar hundar! Men för det så slutar du väll inte säga vad dom heter?

5. Efterblivna idioter!

Detta gäller främst på mitt jobb. Då ringer folk och vill beställaen behandling men dom bryr sig inte om att kolla efter om vi har den eller läser våran hemsida! 
Så har dom 6000 jävla jobbiga fråg helveten och jag får pms ryck!!!!


Detta var allt! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0