Vem hittade på Västtrafik? HOPPAS HAN ÄR DÖÖÖÖD!

Min vackra kära 290 buss var inställd, IGEN! JÄVLA VÄSTTRAFIK!!!!

Det blev lika på gymmet idag. Jag ochSonia sög exakt lika mkt, men på Cross walkern (Hur i gisse namn stavas det?!) Så utroppar jag mig själv till vinnare för jag hade min efekt på typ 5 medan hon hade på 2, så ;)

Ska ner till morsan och fixa mina naglar sen, ska bli kul att ha lite ball dekoration igen! Ni får se sen när jag kommer hem, måsta käka innan också, min mage är totalt tom!

Är det inte konstigt hur människor förändras? Från att gå från den tystaste tamaste människan så har jag blivit så jäkla mkt mer uttåtriktad! Jag älskar verkligen min klass, alla är så härligt knäppa! Men vad jag också vet så har jag även ett antal baksidor, Vilka är dom? Och säg inte skadeglädje för det kan jag aldrig ändra på är jag rädd...


Vi har sjuuuuuukt jobbigt ljus hos oss, det är gult 24/7, inne i badrummet så är det ändå hyffsat bra ljus... Typ iaf...


Kommentarer
Postat av: Bea

Västraffik är sämst!

2010-01-13 @ 19:32:47
URL: http://beewa.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

jag gillar inte hon som kommenterar alla dina inlägg.. Det är jobbigt för jag tvingas läsa alla..

2010-01-14 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0