Prima skinka, japp japp

Lika förvånad fortförande! Jag var hemma typ klockan 5 idag, så jävla konstigt! Brukar ju annars vara hemma klockan 8 nu när jag jobbar. Det är konstigt hur hjärnan vänjer sig...

Har återigen inget att göra. Men ni kan ju alltid muntra upp mig. Hade suttit fint med lite godis nu.
Men men...

Har ni tänkt på hur fruktansvärt omogna vi är nu förtiden?
För mindre än 100 år sedan så gifte vi oss vid 15-17 års åldern! Nu leker vi fortförande med barbi när vi är 12 år gammla.
Jag skyller på killarna! Varför är ni så rädda för äktenskap? Haha, GROW UP!
BTW, jag fick den komentaren i sommras haha, gissa vad mitt svar blev? Jo:
"Jag har försökt men det går iinte!" ;)



Hahaha är på knäppt humör men jag måste dela med mig av vad som precis ploppade upp i mitt huvud:

INGEN TYCKER OM MIG, INEN SOM VILL HA MIG, BARA FÖR JAG ÄTER MASK!
JAG BITER AV DOM HUVUDET, SUGER UR DOM SAFTEN, KASTAR SEDAN SKINNET BORT!
INGEN TYCKER OM MIG, INGEN SOM VILL HA MIG, BARA FÖR JAG ÄTER MASK! SMAAAAAAAAAASK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0