Ja men skjut mig då!

Varför jag inte har uppdaterat? Jo, utav denna enkla anledningen: Jag.Har.Inte.Orkat.
Så, nu är den saken ur vägen! :) Och som den lilla bitterfittan jag är så skall jag ta och skriva ner ett par saker som jag har fått nog av!!!

1. Klämm checka människor. Falskhet rakt fucking igenom. Inte okey!

2. Klängiga apor. Folk som hela tiden klänger och måste ha bekräftelse, USCH OCH FY OCH BLÄÄÄÄÄÄ.

3. Folk som inte nöjer sig med ett svar. Håller hela tiden på och frågar varför, försöker klämma ur dig saker, jag bara undrar: WTF?!

4. You ive me money, I give you love. Skaffa ett liv.

5. Uppmärksamhets bögar. Folk som klagar för att få komplimanger eller säger en sak 500 gåner. Vad är ert problem liksom?

6. Folk som ser sex som en tävling. Hej jag har kn*llat 20 killar, hur många har du? Hey, skaffa ett hörn vid rosenlund istället, will u?

Det var allt från mig, kommer tillbaka imorn, fuck you all!

Kommentarer
Postat av: Therese

På gott humör idag Linnéa? ;D

2010-01-11 @ 07:21:26
URL: http://amoreblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0