Innan skolan.

Ska skynda mig att fixa sminket nu.
Typiskt mig att logga in på datan och glömma bort tiden, sen så uppdaterar jag bloggen med. Haha, jaja ;)

Kul liv jag har idag! Två jävla lektioner utspridda, det enda positiva är... Nej, jag kan inte komma på nått positivt! -.-"
På hantverken så har vi säkert typ färg analys eller nått och jag får hjärnblödningar när vi håller på med det. Inte för att jag inte är bra på det men jag AVSKYR det så in i bengen.

Blir ingen bild nu, det kommer senare, jag svär! Hinner inte just nu, jag vet, tjötar fortförande om att jag är försenad men det är ju sant ;)
Haha, aja, synd att ingen ser mig när jag går till bussen föresten, det är typ som Bambi på hal is... Har inget fäste... Jätte kul att se en stor halkande rosa sak fara runt.
Det där lät faktiskt inte bra i mina öron...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0