Rekord match och sliten Linnéa

Rekord matchen är nu, eller jaa... ska börja eller har börjat...
Jag är död men vill inte äta nått... hjärnan går på högvarv och allt jag vill ha är choklad eller nått annat JÄVLIGT onyttigt!

Jag skall upp tidgit... tidigt... tidigt imorgon, jävla skit! Men det skall bli kul, inte alltid man får en träff med Cindy!

Jag har tänkt på en sak, tänk vad valen i ens liv avgör. Jag menar, om en snubbe som blir överkörd gick och köpte glass istället för att gå över gatan så hade han inte legat där som en mosad tomat i vägrenen. Okey, när ja läser vad jag har skrivit så ser jag att jag är trött, men vafaan, nu ska jag gå och ragga upp lite kalorier hörs sen!


Heeeeeey! Här finns en snubbe som är lite fööör vig! AAAAOOOUUUUUUUTCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0