Ett bevis på att man inte har nått att göra!

Sitter och tittar på Bingolotto. Japp ni läste rätt!! Jag är trött och orkar inte resa mig ur soffan såå... Det får helt enkelt bli Bingolotto!

Vem tyckte ni var den bästa programledaren? Jag för min del Hejjar på Lasse Kroner!

HAAALLAAAAAAA!!! DET värsta jag vet är när otacksamma kärringar ringer in och vinner och när dom inte ens blir glada?!
Vad är det för stil?! Nej, låt oss ungdommar som behöver pengar till utbildning och lägenhet vinna istället.
Ni kärringar kan sitta med era katter och äta surkols sallad och klaga på världen utan att vi ska behöva bry oss!!


PS. Sandra fixade även en cool funktion som gör en signatur åt mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0