Damn you're a sexy bitch!

Jag har inte uppdaterat under julen därför att jag har sovit den mesta tiden ;)

Vart i allum idag och shoppat med Therese! 1.000 kr fattigare men jag har iaf lyckats uppdatera min garderob lite! Jag vet inte hur många gånger jag har dissat korta personer till att ha en kavaj, men idag köpte jag faktiskt en! Den är svart, prinsess-skärning och snyyyyyyygg! :D

Ang. Rubriken, jag sitter och trycker i mig en fallaffelrulle, nej, Kebabrullaren ha inte vart i farten, utan min pappa är sjuk och ingen utav oss orkar laga mat så...

Hoppas ni har haft en trevlig jul och fortsätt läs bloggen, för nu gott folk så börjar jag ÄNTLIGEN att leva igen! :D


Tänk, så här liten var gullhunden en gång i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0