Almost done

Här gott folk så ser ni vilket under en snygg ny header och lite ny färg kan göra :D
Blev GENAST på blogg humör när jag såg hur ballt Sandra hade gjort det!!

Nu är Headern lite små-knasig precis so jag och om jag skall vara ärlig, den innehåller många olika sidor utav mig! Det mesta av det bästa ;)

Nystarten här handlar om att jag kommer bli djävulsk! Nu kommer ni att kunna hänga med i min knasiga vardag som skulle kunna bli uppföljaren till typ The Hills fast vi kan kalla det för The Angered istället.

Jag lovar att det kommer bli många skratt och knäppa sammtal!

Där det finns gskratt, glädje, otyg och jävulskap där finns jag! SE UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0